آموزش سریع و مقدماتی زیبراش قسمت دوم – برگه 8 – Persianvray

آموزش سریع و مقدماتی زیبراش قسمت دوم

۲۷ آبان ۱۳۹۲
بدون نظر
(No Ratings Yet)

با استفاده از لغزنده Density میتونیم که تعداد Polygonها رو تغییر بدیم. ( رزولوشن آبجکت رو تغییر بدیم )

as_zbrush_b53

اگه با فشردن کلید A ، قسمتی از جسم Mesh باز باشه، میتونیم که با گذاشتن یه Zsphere در مکان مورد نظر، اون رو ببندیم.

as_zbrush_b54

as_zbrush_b55

as_zbrush_b56

as_zbrush_b57

ما میتونیم از Symmetry هم استفاده کنیم.

as_zbrush_b58

با نگه داشتن کلید Shift میتونیم Zsphere جدیمون رو دقیقا به اندازه Zsphere متصل به اون ایجاد کنیم.

as_zbrush_b59

هرچقدر که اندازه براش ما بزرگتر باشه، Zsphereهای بیشتری رو تحت تاثیر قرار میده!

اگه ما بخوایم که فقط یک Zsphere رو حرکت بدیم ( بقیه ثابت بمونن )، باید سایز براش رو روی عدد ۱ قرار بدیم.

با رفتن به حالت Edit و کلیک رو هر کدوم از حلقه های زنجیری که بین ۲ تا Zsphere قرار دارن، میتونیم اون حلقه زنجیر رو به یک Zsphere جدید تبدیل کنیم.

as_zbrush_b60

nextPrevious

برگه‌ها : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

برچسب ها

دیدن مطالب مشابه زیر به شما پیشنهاد میشود

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

gs_graphic@yahoo.com

تلفن تماس

09369693707