آموزش سریع و مقدماتی زیبراش قسمت دوم – برگه 7 – Persianvray

آموزش سریع و مقدماتی زیبراش قسمت دوم

۲۷ آبان ۱۳۹۲
بدون نظر
(No Ratings Yet)

  برای اینکه از روی Canvas ( با استفاده از پیکسل های مرده ) ، شکل مورد نظرمون رو روی آبجکت ظاهر کنیم، میتونیم که ابزار اصلیمون ( آبجکت اصلیمون ) رو به مکان مورد نظر ببریم و یا در حالت Move ، نقاط مورد نظر رو مشخص کنیم و از براش Zproject استفاده کنیم.

 as_zbrush_b44

یک روش دیگه برای اینکه یک آبجکت رو روی یک آبجکت دیگه ظاهر کنیم، استفاده از آبجکت ( شکل مورد نظر ) به عنوان براش هست.

برای این کار، در بخش Modifiers از منوی Brush روی دکمه Mesh Insert کلیک میکنیم.

as_zbrush_b45

Zsphere برای ساخت سریع بیس و همچنین استخوان بندی استفاده میشه.

 as_zbrush_b46

Zsphere در منوی Tool و در بین ابزارهای ۳D Meshes قرار داره.

as_zbrush_b47

بعد از ایجاد اولین Zsphere روی Canvas، میتونیم که ZSphereهای بعدی رو هم به صورت متصل به اون، ایجاد کنیم. برای این کار باید روی حالت Edit قرار داشته باشیم.

 as_zbrush_b48

ما می تونیم این Zsphereها رو Move ، Rotate و یا Scale کنیم.

as_zbrush_b49

اگه ما Sphere رو به عنوان استخوان در نظر بگیریم، میتونیم که پوست روی این استخوان رو هم ایجاد کنیم!

برای دیدن این پوست، باید Zsphere رو به یه جسم Mesh تبدیل کنیم!

برای دیدن Zsphere به صورت جسم Mesh، در بخش Adaptive Skin از منوی Tool روی دکمه Preview کلیک میکنیم، یا دکمه A روی کیبورد رو فشار می دیم.

as_zbrush_b50

Zsphere ها به کمک حلقه هایی شبیه به حلقه های زنجیر به هم متصل میشن.

as_zbrush_b51

هر Zshpere به همراه زنجیری که داره، به صورت یک Poly Group جداگونه نمایش داده میشه.

 as_zbrush_b52

nextPrevious

برگه‌ها : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

برچسب ها

دیدن مطالب مشابه زیر به شما پیشنهاد میشود

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

gs_graphic@yahoo.com

تلفن تماس

1