پشتیبانی

پرشین وی ری | آموزش فارسی وی ری

آموزش making of totem

بدنیستکمی خوبهخوبهبسیار خوبعالی (4 votes, average: 5.00 out of 5)


آموزش making of totem

مقدمه :

من ایده ی این کار رو از اردک تو ی وان حمام برداشتم و ایده ام رو گسترش دادم تا اینکه تصمیم گرفتم اردک ها رو در جایی مثل یک اقیانوس قرار بدم و بعد دوباره رو فضا و اتمسفر و محیط فکر کردم تا به این نتیجه رسیدم.من سعی کردم تو عکس هام یک داستانی رو نشون بدم و محیطی رو بسازم که موجب جلب توجه و شاد شدن بیننده بشه.

makingoftotem01

مدلسازی :

من همیشه در کارهای سه بعدیم از مدل های کاملا ساده و مبتدی استفاده می کنم.همانطور که در شکل ها می بینید از یک نیم کره برای محیط ، از یک plane برای اقیانوس.برای اردک و کوه یخی هم از روش box modeling استفاده کردم و از ابزار edit poly برای ای کار بهره بردم و یه سری segment اضافه کردم و با تکان دادن اون ها و با قرار دادن آن ها در جای صحیح خود به نتیجه زیر رسیدم.

makingoftotem02 makingoftotem03

برای کوه یخی از paint deformation tool استفاده کردم و مقداری دیتیل به آن اضافه کردم.توسط این ابزار شما می تونید فرورفتگی و برجستگی ایجاد کنید و خوبیش اینه که شما می تونید به صورت رندوم این کار رو انجام دهید تا تکرار در کوه یخی بوجود نیاید و موجب طبیعی تر شدن آن شود.

و بالاخره از ابزار شگفت انگیز multipainter هم برای پخش کردن اردک ها استفاده کردم  . اقیانوس و کوه یخی رو به عنوان سطحی که اردک ها بر روی آن قرار می گیرند ، قرار دادم.توجه کنید که برای جلوگیری از سنگین شدن صحنه ، اردک ها رو به vray proxy تبدیل کردم.

makingoftotem04

برگه‌ها: 1 2 3

::Reza::

::Reza::

مهارت در بخش مدلسازی و رندر Vray , 3Dmax ...


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>