پشتیبانی

پرشین وی ری | آموزش فارسی وی ری

آموزش مدلسازی کوسه در ۳dsmax : قسمت سوم بال و دم کوسه

بدنیستکمی خوبهخوبهبسیار خوبعالی (No Ratings Yet)


مدلسازی بال ها و دم کوسه

خوب مطابق شکل از نمای left ، ۲ صفحه نشان داده شده را در حالت انتخاب قرار دهید

shark54

حالا با ابزار extrude ، آن ها
را به سمت بیرون بکشید تا مطابق رفرنس شود.

shark55

حالا اون polygon های
اضافی رو که در هنگام extrude به وجود
رو باید پاک کنیم تا موجب خراب شدن symmetry نشوند.

shark56

به نمای left بروید و
توسط ring و ابزار connect 3 خط زیر
را حول بال عمودی بوجود آورید.

shark57

برگه‌ها: 1 2 3 4 5 6

::Reza::

::Reza::

مهارت در بخش مدلسازی و رندر Vray , 3Dmax ...


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>