پشتیبانی

پرشین وی ری | آموزش فارسی وی ری

آموزش مدلسازی کوسه در ۳dsmax : قسمت دوم مدلسازی

بدنیستکمی خوبهخوبهبسیار خوبعالی (No Ratings Yet)


مدلسازی بدن کوسه

خوب حالا می خوایم کوسه رو مدلسازی کنیم .برای شروع به create panel رفته و بر روی geometry group کلیک کنید و سپس یک box را در نمای perspective بوجود بیاورید.

shark13

حالا باید به نمای left برویم تا box خود را تنظیم کنیم.در حالی که box در حالت انتخاب قرار داره ، بر روی آن کلیک راست کنید و سپس از
طریق دکمه ی convert to ، concert to editable poly را انتخاب کنید.

shark14

حالا در قسمت modify
panel بر روی vertex کلیک
کنید وسعی کنید همانند تصویر زیر نقطه ها (vertex) را
تنظیم کنید.

shark15

برای اضافه کردن جزئیات بیشتر ما به خط های بیشتری (edge loops) نیاز داریم . برای این کار ابتدا
به edge selection mode رفته و سپس هر کدام از خط هایی را
که خواستید انتخاب کنید و سپس ring را
بفشارید تا خط های کناری این خط هم انتخاب شوند.سپس بر روی box کلیک راست کنید و connect را
بفشارید و در صفحه ی ظاهر شده ، segments را
انتخاب کنید و تعداد آن را بر روی ۴ قرار دهید سپس بر روی تیک سبز کلیک کنید تا
تنیجه بر روی box اعمال شود.

shark16

shark17

برگه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

::Reza::

::Reza::

مهارت در بخش مدلسازی و رندر Vray , 3Dmax ...


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>