پشتیبانی

پرشین وی ری | آموزش فارسی وی ری

آموزش مدلسازی رینگ در ۳dsmax قسمت اول

بدنیستکمی خوبهخوبهبسیار خوبعالی (No Ratings Yet)


 آموزش مدلسازی رینگ در ۳dsmax قسمت اول

در این آموزش قصد داریم تا نحوه ی مدلسازی یک رینگ رو به شما نشان دهیم.برای این آموزش من از رینگ BBS LM استفاده کردم و رفرنس مربوط به این رینگ رو برای شما در زیر قرار دادم تا بتونید ازش استفاده کنید.من تو این آموزش سعی کردم همه ی نکات رو توسط تصاویر آموزش بدم و امیدوارم مفید واقع بشه.مطمئنا COMMENT های شما به ما انرژی بیشتری رو برای آموزش های بهتر می ده.

RIM01

۱- برای شروع به نمای TOP بروید و یک plane به طول و عرض ۹۰ و تعداد segment 1 در نقطه ی ۰٫۰٫۰  بوجود آورید.

RIM02

زمانی که plane را بوجود آوردید همانند زیر آن را در مرکز viewoport قرار دهید.

RIM03

۲- حالا می خوایم عکس رفرنس مربوط به رینگ رو به plane خود اعمال کنیم .برای این کار ابتدا بر روی دکمه M از کیبرد کلی کنید تا MATERIAL EDITOR ظاهر شود .حالا standard material را انتخاب کنید و بر روی مربع کوچک diffuse کلیک کنید تا material /map browser ظاهر شود ، سپس بر روی bitmap کلیک کنید و عکس رفرنس خود را وارد کنید.سپس متریال رو به Plane خود اعمال کنید.

RIM04

برگه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

::Reza::

::Reza::

مهارت در بخش مدلسازی و رندر Vray , 3Dmax ...


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>