آموزش uv mapping ماشین در 3dsmax – برگه 13 – Persianvray

آموزش uv mapping ماشین در ۳dsmax

۹ بهمن ۱۳۹۲
بدون نظر
(1 votes, average: 5٫00 out of 5)

۱۹- خوب اگر ما بخوایم تکسچر ماشین رو در نرم افزار photoshop طراحی کنیم ، باید از uvw خود یک رندر بگیریم :  در پنجره ی edit uvws از منوی tools>render uvs را انتخاب کنید .همانطور کی می بینید یک پنجره ی جدید باز شد.

۲۰- خوب همانند شکل زیر تنظیمات رو انجام دهید.در قسمت بالای پنجره ی render uvs ، شما می تونید سایز تکسچر خود را انتخاب کنید که من ۱۵۰۰ در ۱۵۰۰ انتخاب کردم ولی شما می توانید سایز بزرگتر یا کوچکتری انتخاب کنید.از قسمت mode ، solid را انتخاب کنید. و تیک گزینه ی show overlap را نیز بردارید.

car uv mapping-45

۲۱- حالا دکمه ی render uv template را فشار دهید تا رندر انجام شود شما باید به نتیجه ی زیر برسید.

car uv mapping-46

۲۲- خوب حالا رندر خود را با فرمت jpeg ، save کنید و سپس برای ساختن تکسچر به سراغ photoshop بروید.

موفق باشید.

منبع : tutorial-z.com

 

برگه‌ها : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

برچسب ها

دیدن مطالب مشابه زیر به شما پیشنهاد میشود

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

gs_graphic@yahoo.com

تلفن تماس

09369693707