آموزش 3dsmax : متحرک سازی تکسچر – آموزش وي ري

آموزش ۳dsmax : متحرک سازی تکسچر

۹ دی ۱۳۹۲
1,097 views
بدون نظر
(1 votes, average: 1٫00 out of 5)

آموزش متحرک سازی تکسچر در ۳dsmax

در این آموزش قصد داریم با تکنیکی ساده و زیبا به بررسی متحرک سازی تکسچر در ۳dsmax بپردازیم.از این روش می تونید در متحرک سازی ساعت ، کامپیوتر ، صفحه ی موبایل ، صورت کاراکتر و … استفاده کنید.

مرحله ۱ :

همانطور که در شکل می بینید ، ما یه زمان سنج داریم که هیچ عقربه ای نداره و ما می خوایم به جای یه عقربه ی سه بعدی  از یک عقربه ی دو بعدی برای زمان سنجمون استفاده کنیم.

animatetexture01

مرحله ۲ :

برای شروع من چند تا تکسچر درست کردم که موقعیت عقربه توی هرکدوم با بقیه فرق داره.

animatetexture02

مرحله۳ :

خوب بیاد اول واسه زمان سنجمون متریال بسازیم.کلید mاز کیبرد را بفشارید تا material editor باز شود.سپس یکی از کره های خالی (slot) را انتخاب کنید و سپس بر روی کلید standard کلیک کنید و multi/sub-object را انتخاب کنید.

animatetexture03

مرحله ۴ :

حالا زیر multi/sub-object basic parameters ، بر روی دکمه ی set number کلیک کنید و با توجه به احتیاجتون ، مقدار آن را انتخاب کنید.من برای این کار از ۹ تا متریال استفاده کردم ، که یکی از آن ها مخصوص بدنه و باقی مخصوص عقربه و صفحه نمایشگر آن.

animatetexture04

برگه‌ها : 1 2 3

برچسب ها

دیدن مطالب مشابه زیر به شما پیشنهاد میشود

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

gs_graphic@yahoo.com

تلفن تماس

9369693707 98+