آموزش مدلسازی رینگ در 3dsmax : قسمت دوم – برگه 9 – Persianvray

آموزش مدلسازی رینگ در ۳dsmax : قسمت دوم

۲۱ دی ۱۳۹۲
۲ نظر
(2 votes, average: 4٫50 out of 5)

۵۲- یادتون نره که از ابزار target weld برای وصل کردن vertex ها استفاده کنید برای مثال در زیر vertex A را به vertex B وصل کرده ایم.

RIM140 RIM141

۵۳- این مراحل را برای بقیه ی پره ها هم انجام دهید تا به نتیجه ی زیر برسید.

RIM142

۵۴- خوب حالا باید سوراخ پشت رینگ رو ببندیم .برای این کار به حالت border  بروید و edge های لبه ی سوراخ را انتخاب کنید (اگر همه ی vertex ها به درستی به هم وصل شده باشند ، با یک کلیک همه ی خط های لبه ی سوراخ انتخاب می شوند.) حالا با استفاده از ابزار scale و کلید shift از کیبرد ، ردیف هایی از polygon ها را به سمت داخل بوجود آورید و تا سوراخ بسته شود.

RIM143 RIM144

۵۵- خوب می شه گفت تقریاب کارمون تموم شده اما حالا باید edge های داخل شکل را انتخاب کنید و chamfer کنید و سپس سه ضلعی های احتمالی را از بین ببرید.

RIM145 RIM146

برگه‌ها : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

برچسب ها

دیدن مطالب مشابه زیر به شما پیشنهاد میشود

  • سلام وخسته نباشی به دستندکاران محترم من با متریال سازی و نور پردازی مشکل دارم اگه میشه مطالب بیشتری بزارین ممنون

    • مدیر

      سلام و خسته نباشید به شما
      خیلی خوشحالیم که مطالب مورد رضایت واقع شده. سایت در هر چند وقت به روزرسانی میشه. ان شاالله مطالبهای جدیدی در زمینه متریال قرار خواهد گرفت.
      موفق باشید.

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

gs_graphic@yahoo.com

تلفن تماس

09369693707