آموزش مدلسازی رینگ در 3dsmax : قسمت دوم – برگه 7 – Hacked By Mister Spy

آموزش مدلسازی رینگ در ۳dsmax : قسمت دوم

۲۱ دی ۱۳۹۲
7,698 views
۲ نظر
(2 votes, average: 4٫50 out of 5)

۴۶- خوب حالا وقتشه که داخل رینگ رو مدلسازی کنیم.viewport رو طوری بچرخونید که پشت رینگ دیده بشه و سپس همانند شکل edge ها را انتخاب کنید.

RIM124

۴۷- حالا با استفاده از ابزار scale وکلید shift ، یه ردیف polygon به سمت داخل رینگ بوجود آورید.

RIM125

۴۸- حالا یه ردیف polygon رو به پایین بوجود آورید و تعدادی edge توسط ابزار connect بوجود آورید (مطابق شکل عمل کنید).سپس کمی chamfer مطابق شکل اعمال کنید.

RIM126 RIM127 RIM128

۴۹- حالا باید بین edge های مربوط به جلوی رینگ و با edge های مربوط به پشت رینگ اتصال برقرار کنیم.برای این کار باید edge های مقابل هم رو انتخاب کنیم و با استفاده از ابزار bridge ، این اتصال را برقرار کنیم.

RIM129 RIM130 RIM131 RIM132

برگه‌ها : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

برچسب ها

دیدن مطالب مشابه زیر به شما پیشنهاد میشود

  • سلام وخسته نباشی به دستندکاران محترم من با متریال سازی و نور پردازی مشکل دارم اگه میشه مطالب بیشتری بزارین ممنون

    • مدیر

      سلام و خسته نباشید به شما
      خیلی خوشحالیم که مطالب مورد رضایت واقع شده. سایت در هر چند وقت به روزرسانی میشه. ان شاالله مطالبهای جدیدی در زمینه متریال قرار خواهد گرفت.
      موفق باشید.

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

gs_graphic@yahoo.com

تلفن تماس

1