آموزش مدلسازی رینگ در 3dsmax : قسمت دوم – برگه 5 – Hacked By Mister Spy

آموزش مدلسازی رینگ در ۳dsmax : قسمت دوم

۲۱ دی ۱۳۹۲
7,692 views
۲ نظر
(2 votes, average: 4٫50 out of 5)

۴۰- برای اینکه ۲۰ تا پیچ رو به درستی در جای خود قرار بدیم ، اول باید pivot ، پیچ رو در مرکز رینگ قرار بدیم تا هنگام استفاده از ابزار array ، همه ی پیچ ها به درستی در جای خود قرار گیرند.

RIM96 RIM97

۴۱- خوب حالا باید پیچ های مربوط به محل اتصال رینگ به محور چرخ رو مدلسازی کنیم .برای شروع شما می تونید از یک tube و یا یک cylinder استفاده کنید.اگر از یک tube استفاده کردید ، باید polygon های داخل آن را پاک کنید و سپس سوراخ آن را ببندید و بقیه مراحل رو مطابق شکل ها انجام دهید.

RIM98 RIM99 RIM100 RIM101 RIM102 RIM103 RIM104 RIM105 RIM106 RIM107 RIM108

برگه‌ها : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

برچسب ها

دیدن مطالب مشابه زیر به شما پیشنهاد میشود

  • سلام وخسته نباشی به دستندکاران محترم من با متریال سازی و نور پردازی مشکل دارم اگه میشه مطالب بیشتری بزارین ممنون

    • مدیر

      سلام و خسته نباشید به شما
      خیلی خوشحالیم که مطالب مورد رضایت واقع شده. سایت در هر چند وقت به روزرسانی میشه. ان شاالله مطالبهای جدیدی در زمینه متریال قرار خواهد گرفت.
      موفق باشید.

۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم، سوالی دارید؟ بپرسید

آدرس ایمیل

gs_graphic@yahoo.com

تلفن تماس

1